Rólunk

Kedves Leendő Vendégünk, Utasunk!

Családi vállalkozásunkat 2012-ben azzal a céllal hoztuk létre, hogy a Las Vegasba látogatók megismerkedhessenek Amerika rejtett természeti szépségeivel, MAGYAR IDEGENVEZETÉSSEL!

A Las Vegas-i őrült pezsgés, amit persze egyszer vagy akár többször is látni kell, nem minden ezen a környéken. Azok a látogatók, akik affinitást éreznek a zord sivatagi (de nagyon látványos) természet iránt, napi járótávolságban kanyonok, platók, színes dűnék, archok, hoodook, elképesztő homokkő alakzatok százait láthatják úgy, hogy a reggeli indulás után este már újra kényelmes szállodai szobájukban beszélhetnek a lenyűgöző kalandról.

Fő célunk bemutatni a Vegas-t körülvevő, lenyűgöző természeti szépségekben bővelkedő Moave Sivatagot, a nemzeti parkokat, traileket, és kívánságuknak megfelelően a várost is, akár a legkedvezőbb vásárlási lehetőségekkel kombinálva. Egyéni kívánságoknak is eleget teszünk. Az általunk összeállított programokon kívül a vendégek óhajának megfelelően változtatunk a túraútvonalakon. Miután az említett helyeket jól ismerjük, vendégeink a fizikai állapotuknak legmegfelelőbb túrát választhatják. A túra előtt személyesen egyeztetünk akár e-mailben, telefonon vagy Skype-on.

A legfontosabb! Túráinkon minimum 1, maximum 8 személy vehet részt egyszerre, ami maximális rugalmasságot biztosít az egyéni kívánságoknak.Fontos: túráinkon egy család vagy egy baráti társaság utazik! Ezek NEM csoportos tömeg túrák, itt minden valóban Önökrről és a temészetről szól !
Utasainkat a kiránduláson MINDEN útvonalon végigkísérjük, csak akkor hagyjuk magukra kedves utazóinkat mikor erre kérnek bennünket. .

A túravezető Novo, diplomás sportoktató,edző ezért képes a vendégek edzettségi állapotához igazítani a túrákat, tudja kezelni az ehhez kapcsolódó bármilyen váratlan helyzetet.

Professzionális fotókat készítünk utasunk kedvenc „sziklájával” és canyonjával a lehető legjobb beállításban. A kirándulás fotóalbumát a következő napon feltöltjük felhőbe akár 4k minőségben!

A fotóalbumokban megtekinthető képek mindegyike az adott túrán látható!

A túrákon étellel és itallal ellátjuk a résztvevőket. A túra előtt egyeztetjük az étkezéssel, italokkal kapcsolatos egyéni igényeket! Az ételeket Zsuzsa (feleségem) készíti utasaink nagy megelégedésére.

A programokhoz és túráinkhoz a csoport méretének megfelelő autót választjuk.

Aki velünk utazik, nem bánja meg, fantasztikus élményben lesz része!
Vendégeink visszajárnak hozzánk szinte egytől egyig. Olvasson bele aTripadvisor értékeléseinkbe!